Zdrowa dieta nad odchudzanie!

Wiele zostało sfabrykowanych z niedawno ujawnionych wyników badania DIETFITS (interwencja planu żywnościowego badającego elementy wchodzące w interakcję z sukcesem remediów). Wiele nagłówków podkreślało fakt, że dwie omawiane diety – niskotłuszczowe i niskowęglowodanowe – miały identyczne wyniki w praktycznie wszystkich odchudzanie badanych punktach końcowych, od redukcji masy ciała do obniżenia poziomu cukru we krwi i cholesterolu.Monique Tello, MD, MPH Współpracujący redaktor. Najbardziej fascynujące jest jednak to, jak te dwie diety są powiązane. Który plan odchudzania jest najlepszy do utraty wagi przez długi czas?PO KWIECIEŃ 09, 2018, 10:30

Autorzy chcieli sprawdzić niskie tłuszcze vs. diety niskowęglowodanowe, ale chcieli również zbadać makijaż genetyczny i fizyczny, który rzekomo (ich fraza) może wpłynąć na skuteczność każdego rodzaju schematu jedzenia dla ludzi. Wcześniejsze badania wykazały, że rozróżnienie w wybranej sekwencji genetycznej może sugerować, że niektórzy ludzie osiągną lepsze wyniki w przypadku diety niskotłuszczowej. Inne badania dowiodły, że wrażliwość na insulinę może sugerować, że niektórzy ludzie poradzą sobie z planem odchudzania o niskiej zawartości węglowodanów. Co DIETFITS ujawniło na temat redukcji masy ciała.

Jaka jest sprawdzona dieta? 

Badanie rozpoczęło się od 609 stosunkowo zdrowych osób z nadwagą i nadwagą, a 481 osób ukończyło cały rok. Przez pierwszy miesiąc wszyscy robili to, co zwykle. Następnie przez odchudzanie następne osiem tygodni grupa o niskiej zawartości tłuszczu zmniejszyła spożycie całych tłuszczów do dwudziestu gramów dziennie, a grupa o niskiej zawartości węglowodanów zmniejszyła całkowite spożycie węglowodanów do dwudziestu gramów dziennie. Są to bardzo ograniczone ilości, biorąc pod uwagę, że w napoju jogurtowym jest 26 gramów węglowodanów, z którymi się bawię, pisząc to, i 21 gramów tłuszczu w mojej połowie ciemnej czekolady, którą wraz z mężem podzieliliśmy na deser pora nocna
Tego rodzaju ograniczenie diety jest niewyobrażalne do utrzymania w perspektywie długoterminowej i, jak wykazało to badanie, jest niepotrzebne.

Członkowie zostali pouczeni, aby powoli dodawać ponownie tłuszcze lub węglowodany, aż osiągną etap, który według nich może zostać utrzymany do końca życia. Ponadto poinstruowano każdą grupę. [su_tab]Tab content[/su_tab]Jedz jak najwięcej warzyw
· Wybieraj wysokiej jakości, pożywne całe posiłki i ograniczaj ilość przetworzonych produktów
· Sami przygotowują posiłki w miejscu zamieszkania

Trzymaj z dala od tłuszczów trans, dodanych cukrów i rafinowanych węglowodanów, takich jak mąka. Poszczególne osoby nie zostały poproszone o poleganie na kaloriach. W ciągu odchudzanie roku obie grupy uczestniczyły w 22 klasach wzmacniających te bardzo solidne zasady – a wszyscy uczestnicy mieli wstęp do nauczycieli edukacji zdrowotnej, którzy prowadzili ich metodami modyfikacji behawioralnej, odpowiadającymi świadomości emocjonalnej, wyznaczając cele, tworząc własną skuteczność (znaną również jako siła woli) i korzystanie z sieci pomocy społecznej, aby uniknąć popadania w niezdrowe wzorce żywieniowe.

Najlepsze dieta na odchudzanie!

Osoby w obu grupach dodatkowo zachęcano do przestrzegania aktualnych zaleceń rządu USA dotyczących aktywności fizycznej, tj. „Sto pięćdziesiąt minut ćwiczeń fizycznych o średniej głębokości (2 godziny i pół godziny) co tydzień”. Dwie zupełnie różne diety, które mimo wszystko nie są tak różne. Masz to wszystko? Zasadniczo różnice między grupami były minimalne. Tak, odchudzanie grupa z niską zawartością tłuszczu spadła z dnia na dzień, a grupa z niską zawartością węglowodanów zużyła każdego dnia. Jednak każda grupa zużywała od 500 do 600 energii znacznie mniej dziennie niż wcześniej i każda z nich niewłaściwie umieściła tę samą średnią wagę (12 kilogramów) w ciągu roku.

  • Te genetyczne i cielesne makijaże nie spowodowały żadnej odmiany obu.
  • Jedyną miarą, która była inna, było to, że LDL (lipoproteina o niskiej gęstości) była znacznie niższa w grupie o niskiej zawartości tłuszczu, a HDL (lipoproteina o wysokiej gęstości) była znacznie wyższa w grupie o niskiej zawartości węglowodanów.
  • Podoba mi się to badanie, w wyniku którego zbadałem sensowną zmianę stylu życia, a nie tylko modny plan odchudzania.
  • Obie grupy, pomimo wszystko, zostały oznaczone jako zdrowe diety, i tak też było, ponieważ badacze zachęcali do spożywania zbyt wysokiej jakości, pełnowartościowych pożywienia, nieograniczonej ilości zieleni i unikania mąki, cukrów, złych tłuszczów i przetworzonych posiłków. 

Wszystkich zachęcano do bycia energicznym fizycznie na etapie, w którym większość ludzi nie będzie. I – to jest ogromne – wszyscy mieli dostęp do podstawowych porad behawioralnych odchudzanie mających na celu obniżenie emocjonalnego jedzenia. Jeśli chodzi o plan redukcji masy ciała, wszystkie stare rzeczy są znowu nowe. Całe badanie można równie dobrze nazwać badaniem zmiany zrównoważonego zdrowego stylu życia. Wyniki bardzo się przydają dzięki wcześniejszym badaniom na temat zdrowego stylu życia. Wiadomość wskazująca jest identyczna, z którą często kończymy:

Najlepszy plan odchudzania to taki, który możemy zachować na odchudzanie całe życie i jest tylko jednym z elementów zdrowego stylu życia. Osoby powinny dążyć do spożywania pełnowartościowych, pełnowartościowych posiłków o nadmiernej jakości, głównie roślin (owoców i warzyw) oraz trzymać się z dala od.
Sprawdź nasze produkty:

[su_posts posts_per_page=”195″ tax_term=”10″ order=”desc”]